Monday, April 12, 2010

Sukan baru untuk muscle yang menegak.

Haritu aku ikut Cik Puan Besar beli belah barang dapur kat Carefour Alamanda.

Skali aku nampak dua budak ni,

Si abang sedang busy suruh Si Adik masuk dalam bakul

Kalau dulu,

TARIK UPIH

Sekarang, 
TARIK BAKUL!

Biarkan lah mereka. Asalkan mereka bahagia.

Tak tak tak, bukan sedara aku, kalau sedara memang aku dah duduk dalam bakul tu dah. Pastu aku paksa budak budak ni tarik aku laju laju kasi rambut aku terbang2 macam Mikel Jeksen. Mintak mintak para gadis tergoda.

Beriang ria, berlari lari di samping Daddy tercinta.

Sebelum aku belah dari lokasi, aku terdengar si abang merungut, "Adik ni asyik kencing je, kejap kaler kuning, lepastu purple, lepastu warna warni..."
Sumpah aku tak paham motif dia berkata demikian. Korang?

Agak2 kalau blogger Ian tarik blogger Mofasad dalam bakul macamni, ape jadi eh?
Bunyik tulang?
gurau gurau ;P

31 comments:

aLeen aVriL said...

bukan takat munyik tulang..siap tlerai tulang tulang tuh...


mofasad xbergerak dlm bakul tuh....
sambil nanges nanges jerit suh ian tarik cepat...


ekekkekekke

YobSumo said...

kruk krek kruk (bunyik tulang)

uwweeeekk uwweeeek (bunyik nagis)

camni eh Aleen. huhu!

Farid Fernandez said...

perrrgghhhh... aku terbabit...


bangga


terima kasih sangat2...

sememangnya aku kacak dan macho...






*kenapa tak taruk si kosong? kalau aku tau halnie.. semalam aku dah seret2 kau dari pak ali ke umah ko nek kelisa aku 2...
























hahahahaha

Wanie-san said...

hahaha mau baru masuk pecah berderai bakul 2...hahaha

.Huda Luna♥™ said...

tulang berderai kot

YobSumo said...

Farid Fernandez,

sebelum ape2 aku nak cakap terima kasih kasi tumpang semalam.

lepastu, aku nak cakap kosong tak sesuai untuk watak yg dipegang kau.

last sekali, kau memang kacak dan macho. itu memang tak boleh dipertikaikan.




Wanie_san, huda luna,

memandai je korang. pernah try eh? KANTOI!

Adziim said...

agaknya dia maksudkan kencing "tipu" kot.
Ada la tu kait ngan minuman tak pun makanan,
kan ada mcm2 kaler.

Mimie.Candy Cane said...

yob,dari si lan tu tarik si farid tu,ape kate dia tarik aku je? mungkin macam2 bunyi yang kuar selain bunyi tulang patah.hehehe

Farid Fernandez said...

satu serangan balas sudah berlaku

.::WaNiE::. said...

tak paham jugak budak2 tu caka pape hihihi

Solehah said...

zaman dah maju, dah bertukar cara main..boleh bayangkan tak utk masa akan datang macam mana plk eh..?

nadirah_nor said...

kreatiff bebudakk sekarang
likelike

Aus MeLankoLik said...

kesian , itu je aku mampu ucap . hahahak .
tak sempat merasa zaman dulu2 , hahahak

Eyriqazz said...

tarik upih besttt...

joegrimjow said...

xkenal 2 2
so
xley bg pape komen
huhu

Berd said...

gua sempat merasa upih-upih ni.

hahaa!

wong ah ian said...

cilakak! oi ingat aku x larat nak tarik si farid ke?..woi farid jom tunjuk kehebatan kite. cepat bukak seluar!!!

Farid Fernandez said...

ian!!!


ERRR


ERRR


EERR




TAKOT NGAN KO~

Katak Ijau said...

salam....

bestnyer bile igt main tarik upih kan.....hurmm

✿bieyra dhamira✿ said...

haha..rasa mau join la plak..
dulu penah t'nmpk kes cegini..
tapi..guna troli..
klu bebudak tecik yg wat..leh dimaafkan..
huhu..tapi,yg org nmpk ni..
mak aiii,....da beso gajah..
kawen pun bleh oo..
dok dlm troli..kawan dia ramai2 tolak..
huhu..gamaknyee..nak masuk dlm youtube la kot..hehe

Mieza vs Rory said...

yuhu...heheee...1st time komen...

Mr Kamikaze said...

Best gak men tarik2 nie..teringat zaman budak2 dulu2...hehee

chirol said...

aku xleh msuk sukan tu..pecah bakul tu

Liliyuli said...

zaman dah berubah...lagi lagi tu budak bandar..gitu la lagaknya..hehehe.

tak dapat bayangkan ko yg masuk dlm bakul tu..serammm...hahaha

avid gunner said...

kesian budak sekarang..kelapa ada...tanah je xde...

ahchOng's said...

blogger ian nak tarik mosafuck??oh no...bagai semut nak tarik gajah...mana bisa..

hans said...

hahaha
jom main sukan nih
haha

sharamli said...

kesian bak0l tu jdaik mangsa

Aidi-Safuan said...

hehe..time snap picture nih, dak2 tuh tak perasan ke?

irarwww said...

haha ira yg nmpk dlu budak budak ni!

Oasis said...

Haha...comelnyer dorang tue.