Monday, March 29, 2010

Contest EsokSemalam


abang: Adik ooooohhh adik, Cik Kah dah nak tinggal kan kita...

adik: TUNGGUUUU. Dia nak meninggalkan kita sebab dia sakit ke? I mean, dah hujung hujung nyawa...

abang: Sangatlah tidak adik, dia nak pergi naik aeroplane tinggalkan kita lahh...

adik: TUNGGUUU. Kenapa kita tak ikut? ingat adik tak mampu nak beli ticket ke? Ape guna duit mak bapak kita berjuta juta kat bank tu?

abang: Entahlah adik, abang pun tak pasti... yang abang tahu abang sedih sangat.

adik: Adik tak mengerti kenapa dia nak tinggalkan kita? Tak comelkah kita untuk berada di hati dia? Mata adik bulat, senyuman abang manis. Apelagi yang dia mahukan?!

abang: Adik, kenapa ayat kau macam Sinetron ni?

adik: Maaf bang, adik terlanjur berbicara... tapi adik pun sedih sangat Cik Kah nak pergi.

abang: Samalah kita. Abang sedih sebab hadiah besday kita tahun ni kurang 1.

adik: Tahu takpa.

adik & abang: Harap2 dia pos hadiah kat rumah kita.

YobSumo: Kalau tersalah alamat, hantar rumah aku pun bollleehhhh!

adik: TUNGGUUUU! YobSumo kau nak kena LEMPANG?

"PEREMPUAN itu tak patot berada ditengah-tengah abang dan adik kerana, pertama sekali dia tak secomel mereka tapi dia cun dan patut berada dalam kelompok stewardess, kedua sekali dia tak pakai baju oren seakan akan tak cukup hot dan berapi, dan yang ketiga sekali, dia sepatutnya sudah berada dalam aeroplane ketika ini, LU NAK KENA TINGGAL KE LUMUT?!"

Oh lupa, lokasi yang dituju PEREMPUAN itu adalah ke LOMBOK, untuk mencari pacar baru bagi mengubat hati yang lara.

Sape lagi yang nak join contest sesenang mengorek hidung ni? Cepat cepat ke SINI, tarikh tutup dah hampir hampir!

16 comments:

nursarah said...

wish u luck!

aLeen aVriL said...

best weh.....

aku lempang ko bg pihak adik abang bole??huhuhuhu

lumut said...

hahahaha..
ni salah satu entry selamba yang wat aku gelak.hahha..
thanks yobsumo...
kerana memeriahkan contest..=)

kalau ade rezki kau.dapat le topup tuh,,,
tp dialog memang superb!

lumut said...

entry ni gile.buat au gelak sorang2 kat lab neh

YobSumo said...

nursarah,
thanks!


Aleen,
silakan, muka tembam ku tadahkan buat lempangan mu...


lumut,
kau jangan tunjuk gila kat lab tu dah lah. hehe. belajar isotop elok2!

deus X machina said...

lombok dah tak boleh dah skang...
erk888

GhOsToNe said...

Hahahaah!!
gudluck!!

Din said...

gudluck bro..best dialog ni..haha..

✿bieyra dhamira✿ said...

mcm nk menang je ni..hehe..
t dpt t'up 2..kita share 2 na..hehe

Anonymous said...

da menang!
congratz...
nk share topup x? ngehee~

Anonymous said...

da menang!
congratz...
nk share topup x? ngehee~

YaNNa'87 said...

tahniah2x..hehe

© bLurr said...

tahniah2~~ heheh

black_mel said...

tahniah....ni no aku...019-55*******...share 3 pun jadi la..hehe..

eisen said...

wahhh mmg best!!!1

鯛魚燒Star said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社