Tuesday, December 1, 2009

Contest 3 In 1 LIZARAZAK.COM

Blogger LizaRazak telah mengadakan contest 3 In 1 di blognya, dan saya memilih untuk mencuba nasib untuk contest yang kedua iaitu....

DRUM ROLLS..........

Pertandingan request topik artikel mengikut kehendak hati sanubari

Setelah menepuk nepuk dada dan bertanyakan pada sanubari sendiri, saya ingin request 5 topic seperti di bawah:
  1. Adakah berblog dengan meninggalkan kata kata akhir seperti "jangan lupa click nuffnang ad saya ye" (contoh: ayat akhir entri ini) boleh dianggap sebagai blogger yang tidak jujur?
  2. Mengapa wanita tidak gemar berbaju kurung/ kebaya/ kebarong ke mana mana sedangkan pemakaian itu mengujakan diri saya.
  3. Kenapa wanita lebih suka menggunakan perkataan "Lipstick" daripada "Gincu" dalam percakapan harian.
  4. Berikan pandangan anda terhadap lelaki dan wanita yang minat gila bermain futsal, dan meminati gila gila pasukan bolasepak itu dan ini, sedangkan dia adalah kaki bangku.
  5. Adakah wanita atau anda sendiri suka lelaki yang berbulu ketiak dan dada, atau mahu semuanya di shave clean and smooth? 
Request saya perlu diterima kerana.... Saya betol betol mahu membaca dan memahami pandangan orang lain tentang perkara perkara yang telah disebutkan di atas. Harap Mak Long. Pertama kali saya guna "Mak Long"... sungguh mengujakan. Di samping itu, saya juga telah meneran sanubari saya dengan bersungguh sungguh  untuk melahirkan topik topik di atas, usah sia siakan usaha saya ya. hehehehhehe.

Jika anda juga berminat untuk menyertai contest ini, sila click SINI.

Harap Mak Long.

Sila klik klik nuff ad saya. Harap Mak Long.

30 comments:

Lizz said...

wohoho!!! aku tak tahan teruja dengan topik2yang ko minta.bagus naa idea ko :)

Solehah said...

oo..ada bnyk pertandingan ya skg..aku nak tengok nanti..
yob,hadiah ko akan kukirimkan dalam minggu ni ya.harap bersabar..

♣ haNie ♣ said...

pehh..topik thp professor..
kihkihkih..

tu part yg bj kebaya/kurung/kebarong/mengkarung tu..
leceh ok nk kuar jenjalan pakai gitu..

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~
cam syiok je~
nanti nak usya2 juga lah~

Hisham said...

bro..5 topic ni ko x jwb pn..ke aku yg x fhm ni...hehe..xperla..ape2pn..aku sokong ko..chaiyok2...

aifaa said...

Adakah berblog dengan meninggalkan kata kata akhir seperti "jangan lupa click nuffnang ad saya ye" (contoh: ayat akhir entri ini) boleh dianggap sebagai blogger yang tidak jujur?

xdak la.tu mksdnya mengambil kesempatan. ( tlg jgn terasa sy bt jugak! )

Mengapa wanita tidak gemar berbaju kurung/ kebaya/ kebarong ke mana mana sedangkan pemakaian itu mengujakan diri saya.

ke mana2 saja?susah kot.kalau yang kerja pelatih atlet2 la xkan nak pakai bju kurung/kebarung/kebaya?lg 1,cuma sndri pakai.panas kot =.=.pakai baju lain pun tutup aurat jgk what :)

Kenapa wanita lebih suka menggunakan perkataan "Lipstick" daripada "Gincu" dalam percakapan harian.

apa guna bahasa ingris jadi bahasa kedua di malaysia?

Berikan pandangan anda terhadap lelaki dan wanita yang minat gila bermain futsal, dan meminati gila gila pasukan bolasepak itu dan ini, sedangkan dia adalah kaki bangku.

minat orang lain lain,ada orang kurus tu suka tengo biggest loser what.aku xreti nyanyi,tp aku suka tengok akademi fantasia :D

Adakah wanita atau anda sendiri suka lelaki yang berbulu ketiak dan dada, atau mahu semuanya di shave clean and smooth?

clean and clear.eh eh clean and smooth.kulit muka pun nak licin apa lagi...hahaha


yob!jgn terasa okay!sj ja jawab ni.boring.hehe :D

YobSumo said...

lizz: huhuhu, aku pun teruja!


Solehah: hehe thanks Solehah! hari minggu baru diriku di Putrajaya, parents ku yang akan menerimanya dahulu :)


Hanie: biasalah, cita2 prof tu ada lagi. hehehhee.


Zara: hehe usha2 jangan tak usha, ramai2 masuk baru syok!


Hisyam: hahaha, Liza Razak yang kena tulis dekat blog dia kalau dia pilih aku punya, aku request je bro.


aifaa: mai ai, takpa2 aku tak kisah. tapi aku tak puas hati jawapan untuk yg ke4 tu. we're talking about football here.

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

wah...bgus topik2nya...

hans said...

macam nak masuk jer
aku usha kejap

.millalara. said...

wowieeee! sila rungkaikan misteri no.5 ;P

kawie2020 said...

hahahahahaha... terhibur gak...

semoga berjaya...

Mr.Clive said...

hahahaha
rajin gler join competition!gambate!

GhOsToNe said...

huhuhu...

moga2 menang!!!

chokio_nia said...

gle ah permintaan..haha..lizz..cepat jwb..hoho

Arief Arf said...

bulu dada?
bulu ketiak?
asal bulu lain tak tulis gak!
ape la..

haha..

ijau said...

wah.. banyak contest..

kenapa xpakai baju kurung/kebaya/kebarong?

sebab lelaki xpakai baju melayu..

i'msosupernotcool said...

gudluck dude..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

semoga menang dalam contest nih yob....


ai sepot yuuuuuuuuu


hehhehehe

Kuwe said...

haha.

kau punya topik mmg level kebapaan lahh.

♥miszluna™ said...

huhu..



aku suka pakai baju kurung..
tetambah kain jenis cotton..




gud luck yob!
aku tau rezeki ko selalu cerah..
insyaAllah..

~0~ said...

good luck yob...

rash said...

wah! mcm2 jenis soalan nmpknye dr sanubari awk yob... gudluck!!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

tetibe rasa rindu kat mak long aku~~!!
hahaha~!!
law la aku byk masa free mesti aku dah koin contest ni
masalahnyer nuff pon aku malas nk reg

hans said...

gudluck weih
kalau menang open table yer
haha

Liliyuli said...

tak reti la nak join contest..huhuhu

sebut lipstick lebih moden sket kot..huahuahua

Liyana said...

hehehe..idea bernas..lagi yang last tu..

aiSyah said...

suke pe pkai bju kurung,,
tp tg0k tempat n wktu gak..
sbb mybe pns n pgerakan tbatas kt sesuatu tpt..huhu

sje..salam ziarah ye:)

Noorlaila Mohamed Nor said...

waaaa
tak sia2 kau meneran sanubari
haha
bagus2

mein melon said...

aku lagi suka gune p'kataan lip balm skian terima kaseh :p~

cik zatil said...

aku sokong milaa kalau cik lizarazak tak buat topik cadangan ko ni, ermm ape kate topik no 5 tuh ko yg buat??

leh mintak pndpt org bro.. hehehee