Friday, November 20, 2009

Surat ***

Kehadapan sahabatku Alan Khan,

Rasanya tak pernah pulak aku panggil kau dengan Khan itu. Saja aku mengutuskan surat ini menggunakan perkataan Khan kerana Khan yang aku tahu semua famous2 kecuali kau. Mula mula aku bertentang mata dengan mu, hati ku berdebar debar. Bukan kerana matamu yang cantik tapi kerana memandang 3 abang mu seperti pengawal keselamatan menakutkan aku.


Jelas sekali aku tidak melihat matamu. Bukan, kau bukan Irwansyah :p

Kau ingat lagi kali pertama kau cuba menghampiri diriku ini, kau buat2 tanya soalan math yang obviously aku tak reti jawab. Pandai kau kan nak menunjuk pandai. Aku tahu kau nak mengorat aku, aku sengaja buat buat tak tahu, maklumlah jual mahal. Walaupun kau tak buat tutorial, pointer kau still above 3.5. Aku tak tahulah kau jumpa bomoh mana tapi kau memang pandai. Namun begitu, gembira  rasanya dapat mengalahkan Chemistry kau(sempat lagi aku nak up-kan diri sendiri) Senyuman Kambing Berlagak disitu.

Kau wakil matrik main tenis, kau wakil matrik public speaking tapi kenapa kau tak pernah nak ajar aku semua benda tu? Aku tahulah aku punya English kampung kampung, "Where got?" je aku suka guna, sangat kampung. Tapi kau tak pernah nak speaking dengan aku macam "how you feeling today" ataupun "morning dude!". Asik asik "syiallll" je keluar dari mulut kau. Boring I!


mulut style nigger ni je yang kau ajar aku. kenapa hampeh sangat?

Kau tahu kenapa badan kau macam papan? Walaupun kau main tenis lah, itulah inilah, badan kau tak berketul 6 pack sebab aku bomohkan kau. wahahahahahahha. Gila apa aku percaya benda2 khurafat tu, takdalah I gurau gurau manja dengan you je. Aku tahulah dulu aku lagi gendut dari sekarang, mungkin aku bukan tandingan kau, sebab itu kau taknak ajak aku kan? Ke aku yang taknak ikut? hahaha. Maaflah aku yang lebih gemar mendugong, menonton Taylor Swift berbanding mengeluarkan peluh. Weh! Matrik aku takda internet so no Redtube, jangan salah sangka. Aku baik :)


Alan Khan beraksi!

Dikesempatan ini juga aku ingin memberi ucapan kepada Nasrul Hakim. Kenapa ucapan Nasrul Hakim di dalam surat Alan Khan pulak ni? pelik sungguh. Memandangkan ini surat online, bolehlah aku sekalikan surat korang berdua, jimat setem. Ekonomi tak stabil sekarang. Presiden MCA pun sedang menggila kelang kabut. Barack Obama aku tengok kool je pulak. Tak paham den.
 

Maafkan aku hakim, kenyataan kau belajar jauh tak byk gambar kita lepas Matrik.
Kalau adapun semua gambar kita berdua melantak. Nampak lahap, hilang kacak.

Kenyataan kami pelajar Sains Hayat, 4 lelaki sahaja yg berjaya menghabiskan pengajian.

Kepada Nasrul Hakim atau nama lainnya Patrick yang digunakan di Kampung Bikini Bottom yang nun jauh di Al-Azhar aku ingatkan kau potong salur darah tu elok elok ya. Kau jangan asyik ulang adegan adegan laga laga perut kita dahulu. Eh terlepas pulak. Aku sebenarnya miss dengar kau kecek Kedah yang pekat gila babeng tu. Bilalah kita dapat ketemu lagi.


OK sebenarnya kawan kawan semua, ini bukan surat gay. Alan dan Nasrul Hakim adalah kawan aku di Matrik. Alan di bilik, Hakim di kelas.  Jadi kenalah puji puji mereka sikit.

Alan adalah seorang yang gembira dan open minded juga kelakar. Dia juga jenis yang mempertahankan persahabatan, dan itu yang aku paling suka. Suara Crazy Frog dia aku tak suka walaupun suara aku 2x5 macam suara dia.

Hakim masuk air, namun dia adalah jenis sahabat yang berguna dunia dan akhirat. Untuk orang yang masih lemah agama seperti aku, dia boleh dijadikan sumber rujukan walaupun kami sering berlaga laga perot. Eh, terlepas lagi.

Hari ini tanggal 20/11/2009 adalah hari lahir yang ke-20 mereka berdua, Happy Birthday diucapkan kepada kedua dua silent reader ini. Pesanan aku untuk mereka berdua, SILA INGAT 2 HARI LAGI ADA APA OK! kalau tak ingat aku bunuh gunakan paku 20 laras. Ada faham? Ini bukan ugutan main main. Ini SERIOUS.

tandatangan sebelah kiri ke kanan ek?

click nuff!

50 comments:

ijau said...

akhirnya jdik org pertama.. haha

dulu matrik mana?

i'msosupernotcool said...

gaysss...
haha..

siggplus said...

gay sungguh entri ni..heh

selamat hari jadi dekat kawan2 kau tu

green said...

oo..en3 khas sempena bday..
peh..
2 ogos jgn lupe..
daku ppunyee..
lalala~~

anwaruddin said...

gay gay gay! hahahaha!
woi, birthday dorang same dgn birthday bapak aku la, silap silap adek beradek kembar bapak aku yang ilang dulu kot, heh!

avid gunner said...

totally gay. haha!

Koyuki said...

gua percaya lu tak gay sbb gua ingat nak ngejas 2 orang tu bleh??

hahahahaha~

Happy birthday gays (guys)

Mr.Clive said...

hahaahha
baru ingat pelik semacam jer sumo
hahhaha
nasib baik ko straight....haih...malu laki kalau jadi gay....xbermaruah langsung kot

wakakakaka
emo lak

aifaa said...

hepi besdei tom cruise dan kamen rider.

BuLaN iTu aKu said...

yob.. ko rasa member ko ni bujang lagi tak...
hehehhe...
ke dah ada awek..
ohh tidakk

IT'S Me N.a.N.a said...

betul2..saya tahu nie bukan surat gay. Tp, boboy. hiiee...surat ini kutujukan khas utk boboy. Dia bla..bla..baru betul.hihie..persahbatan yang sebebenar adalah persahabtan yang ikhlas dan tulus dari hati. Semoga persahabatan kamu kekal abadi selamanya di dunia dan akhirat ok!tc!

Zulfadzly said...

sesuatu nih!!

enuLwanie said...

happy besday to them..

nak kenal dgn diorang?

hehehhe...

gatal plak!

Aus said...

hahak yob..
bole lak wat surat online..
bgos2..
hehe..

hepi besday gk kat mmber ko 2..
ok!

cik EPAL said...

hensem jugak..nanti kirim salam...selamat hari tua diucapkan ;)

arque said...

gayy sungguh sial.wakaka.

woit dol.thanks singgah page dan komen belog aku.

syaf said...

fatut lah bersurat 0surat bagai...rupenye besday mereka berudue
wish appy besday kat depa

YobSumo said...

ijau: Matrik Melaka


i'msosupernotcool dan avid gunner: haha mereka memang happy 24 jam. Aku mmg gay :p


siggplus: aku pasti dia baca. Dia ucapkan terima kasih.


green: akan ku cuba. Ini ingat bersebab green. Aku ni pelupa.


anwaruddin: huh boleh jadi! nampaknya kita kena buat jejak kasih ni.

YobSumo said...

Koyuki: okeh nak ejas tang mana? hidung?


Mr Clive: ah kau emo lebih la. hahahaha. takpe aku minat perempuan lagi.


aifaa: silap blog. maaf. :P


Bulan Itu Aku: memang lah bujang umur baru 20.


It's me Nana: AMIN. anda seorang je yang paling positif di sini. TEPUKAN GEMURUH!

YobSumo said...

Zulfadly: Apa yang sesuatunya?


anulwania: ngan I taknak kenal pulak. cit!


Aus: haha, boleh murah surat on9 ni.


cik Epal: terima kasih ya.


arque: no problem bro!


syaf: terima kasih di situ

Wanie-san said...

yob!ko baru 20 taun kew??peghhh....aku lg matang dari ko yob!!

surat gays...leh antar jakim ni..erkkk...

Mimie.Candy Cane said...

confius aku....confiuss....

Jard The Great said...

came to klik ur nuff.. ehehe

pinkydablueberry said...

hai there..slm kenal..i already follow ur blog...rajin2 drop by la blog i k..klik2 nuff... =P

chirol said...

ensem mmber ko..haha..baru 20 tahun???..wa2, aku tua setahun la ni

Arief Arf said...

hi, are you gay?
i like you.
*wink wink*

NOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

hahahahahahahhahahahahahaha

Kuwe said...

gua sudah confuse lu lelaki ke perempuan.

p/s: 4shj lulus?wth..zz

YobSumo said...

Wanie san: hantar lah femes den. hang matang tang mana? guitar? hehehehhee.


Mimie: angguk angguk geleng geleng! hahahhaha.


Jard: nasib baik hang tak baca. thanks ya!


chirol: mungkin aku blogger paling muda :p


AriefArf: i like u too, wink winks. hahahaha.


Kuwe: wa ada batang. so? ha'ah 4 je, sorang keluar matrik, sorang kena tendang.

YobSumo said...

pinkdablueberry: thanks! will do!

iqa said...

selamat haru lahir buat saudara Alan dan Hakim :)

iyllienaz said...

2 hari lagi ada apa??haha..biar betol gay??

Noorlaila Mohamed Nor said...

yob oi!
kedah tak kecek la
kami sembang
haha

laga perut boleh buat bg slim kah?

~AmyLiana8886~ said...

epy besday 2 both oh ur frenz..nk wish besday tp entry nyer bkn men..bgus2 puji memuji..hhee..tp mslhnyer dirog baca x nie..hrap2 baca la yer..

Rowena Chasez said...

uiisshh..
1st2 mmg ingt cter brokeback mountain td..
rupe2nyer bezfren..hee~

nk wish happy bday gk laa kt dorg..
"HAPPY BIRTHDAY!!!"

Solehah said...

erm..kesimpulannya ko lagi suka khan ka nasrul tu?hahaha

bagus la ko ni kan..aku tercari2 motif ko tadi, ruanya ko nak wish besday kat dorg..terharu aku kalo ade kawan buat cmtu..

shazruls said...

disebabkan cerita hang yg menarik ini aku clik nuff hang...keep it up

hans said...

alan khan = hans shah rukh khan
kira aku dgn dia adik beradik la kan?
hahahaha

abe long said...

hahahaha...sejak bila kedah jd kecek nih?
ka ang nk taip ceq?
hahahaha

sah gay2 nih....epy befday la kt kwn ko..kalo girl aku bg adiah dah...ahahah


word verification : eping

kawie2020 said...

penuh unsur2 keGAYan dalam n3 ni.. pertimbangan pembaca adalah diperlukan... hahahahaaha...

YobSumo said...

iqa: pasti mereka menjawab terima kasih :)


iyllienaz: haha adalah tunggu je. tak bukan gay jgn risau.


Noorlaila: haha ye ke... sorry igtkan kecek tu Universal. Laga2 perut boleh buat vomit bukan kurus. jgn contohi.


amyliana: InsyaAllah mereka baca :)


Rowena: haha brokeback mountain tu citer ape? (buat2 muka inasen)

YobSumo said...

Solehah: haha bukan selalu. apa salahnya.


shazruls: thanks dude! kita kaya bersama!


hans: eh buleh jugak. tapi aku tak rasa dia nak adik beradik lelaki lagi dah. hahaha.


abe long: tulah aku tak tahu pulak kecek tu milik negeri tertentu. sorry ar salah fakta. haha.


kawie2020: pakai lah penimbang. Double dang!

Liyana said...

wah..n3 ni macam gay. tapi saya tau tidak kan..
hepi birthday to kawan kamoO

Fatt Chin Choy said...

ramainya blogger gay
i loike
haha

.:Fathiha Zainal:. said...

Hepy bday to both of ur frens... :)

Nway, pict yg tgh men tennis tu cantek r.. ;)

nadirah_nor said...

happy birtday to them
tulah kao x nk join main tenis
klu x sure kacak..;p
(rekaan semata2x)

YobSumo said...

Liyana: ini rasa nak sayang kamu lebih ni :p


Ah Fatt: i loike that fact too :)


Fathiha Zainal: itu gambar curi dia di social networking.


nadirah_nor: oh, lepasni mmg aku main tenis lah kalo buleh jadi kacak. hehehehhe.

.millalara. said...

2 hari selepas tanggal nov20 ada apakah?

izzahfarhana said...

yob sains hayat ye?hahaha bestla surat ni.apani men laga2 perut.org gedndut je mampu ni.ekeekeke.happy besday tok diorang!esok besday yob ke

FYZA -LULA said...

birday dorang sama dgn birday aku..huhu..

addictedtoeleven said...

safe bufday yob!kita sama kelahiran!(-.-"