Thursday, November 12, 2009

OMG! You're The Winner YobSumo!

Aku tahu "OMG" itu kedengaran sangat gedik dan annoying.

Tapi aku terasa gumbira sekarang! wahahahhahahahha!


Baru balik Alamanda, beli barang dapur. Balik2  terus bukak email,
dapat email Congrats dari Nuffnang, Izzah dan 1st Prize Winner.

yeah yeah! (dalam nada rock)

aku adalah 2nd Prize Winner untuk Project Alpha Blog Contest
Week 7! Gerek sih!



Hah kalau nak baca entri tersebut, click SINI.
Jenoh jugak la nak buat, berapa tahun aku tak tulis proper English tetiba nak masuk contest punya pasal terpaksa menggagahkan diri.

Congrats to Izzah juga yang menang untuk week yang sama. 

Kalau sudi tengoklah email ni,

Congratulations as you've won the Second Prize for Project Alpha Blogging Contest Week 7!

You've won the following items;

- Adidas A3/ Rimmel London/ Montagne Jeuneese Pack worth RM300
- 10 tickets to Pyramid Ice worth RM200
- 5 tickets to all Sunway Theme Parks for a day worth RM450
- Sony Centre/ Honeymoon vouchers valued at RM50
- Complimentary Pass to MOS for 2 worth RM100

hehe. berbaloi baloi.

On top of that, aku juga dapat Video Entries Winner.
Credit to kakak, SyidaDida dan juga adikku, Ira yang tolong bermain bola.
Tapi untuk ini Nuffnang tak kasi email lagi walaupun nama dah ada dalam list. Aku rasa yang ini hadiah dia Adidas Travel Bag.

Alang2 dah tulis entri gumbira begini, mahu berterima kasih jaga kepada MiszLuna.
Semalam dapat TOPUP RM30 sebab menang contest yang dia buat.
Itu adalah contest pertama yang aku menang as Blogger.
Nak tgk? click SINI.


Thanks Nuffnang sekali lagi. Ini rasa nak sayang lebih ni!
Lepas ni kasilah Ticket Ninja Assassin dengan New Moon kat gua jugak ya!
hahahahaha.


Syukur.

27 comments:

Akmar Anuar said...

congrats!
murah rezeki ko!

alhamdulillah...

♣ haNie ♣ said...

hahaha..gila teruja..
ape pon..congrats..
^^

BuLaN iTu aKu said...

yob..
hadiah tu bukan ke kita dah janji nak kongsi sama2...
congrat!!!

Eyriqazz said...

Congratz.U deserve it..

izzahfarhana said...

haha yob jom g sunway theme park.ekeke

iniCIK yASmin said...

wah..hbt ar yob..congrat2

YobSumo said...

Akmar: Mekasih ya!

hanie: haha mmg teruja, bukan senang nak dapat benda bernilai RM1100 bukan.


BulanItuAku: janji kita dimana ya? hahahaha. ada diukir di pokok mana2 ka?


Eyriqazz: thanks bro! tgk bro pun masuk banyak contest nuffnang lepastu menang, itu yang semangat tu.


Izzahfarhana: jom jom. lama tak naik roller coaster ni!


iniCikYasmin: terima kasih ya!

LORD ZARA 札拉 said...

wah!
tahniah2!!!

Solehah said...

tahiniah yob tahniah..tumpang bangge dgn ko yob..

~AmyLiana8886~ said...

congrats..bestnyer awk yob..tahniah..jelez..heheh

♥miszluna™ said...

congrats weh!

rezeki ko murah gile..
manis mcm gula..

tahniah!

Khairi said...

waahahaha gile best! umah aku dekat je ngn sunway tuh, singgah ar!

Noorlaila Mohamed Nor said...

wahhhhh jelesnya
semua kau menang kan
kesian aku wehh
nanti ada kontes kau submit letak nama aku
bagi aku pulak menang
tingin gakk!

YobSumo said...

Lord Zara: mekasih mekasih.


Solehah: gua pun bangga dgn lu! wa nak tahu rahsia nasi ayam kg lu. wahahahha!


AmyLiana: alamak jgn lah jeles, join ler jugak lain kali ya!


miszluna: manis macam gula? hahahhaa. ini manis sbb apa ni?


Khairi: jom pg MOS nak?! hahahaha. kau tahu tak MOS tu ape?


Noorlaila: takpa la lain kali ade contest aku inform dalam blog aku. buleh korang join kan.

ijau said...

congratz!!

izzahfarhana said...

roller coaster tanak gayat bagi sejuta pun tanak.hahaha

♥miszluna™ said...

darah ko manis ah..
sbb ape ko msuk ko mng..

hahah

YobSumo said...

ijau: GEREK!


izzahfarhana: alamak u tak adventure la!


miszluna: sah terpengaruh dgn Edward ni. Takpe, dia Vampire yang Veges.

iniCIK yASmin said...

best lah yob dpt adiah

meh share ckit hehehehe

nuff kamu sik tdo..majuk kah..xpe..kejut smpai bgn

ske nk komen lg skali..hehe

YobSumo said...

aku faham pekerjaan kamu malam2 seperti aku kan, blogwalking sambil click2 nuff. hahahhaa.

ada_hairuni said...

wow.. congratz...

Kamsiah said...

tahniah...leh la wat open table..

Aidi-Safuan said...

wah...2nd prize!
congratz yob!

ween said...

Yay, yay! Congrats yobsuma :D

YobSumo said...

ada_hairuni: thanks!


Kamsiah: open table? hahahaha. kalau dpt cash buleh la.


Aidi-Safuan: terima kasih disitu!


ween: suma pun suma lah. hahaha.

mein melon said...

waaahh! congrats syahir! aku cm t'pk nk buat nuffnang add tu..

YobSumo said...

melon: apa tunggu, buat jelah! berbaloi baloi.