Tuesday, November 24, 2009

Nak Sunat ke Nak Lari?

CLICK UNTUK TUMBESARAN


Sumber: Mingguan Malaysia, 22.11.2009


Dah baca keratan akhbar tu?


“Bagaimanapun pelajar tahun empat itu tiba-tiba membatalkan hasratnya kerana terlalu takut setelah melihat perubahan pada kemaluan rakannya yang telah disuntik dengan jarum berkenaan”

Boleh aku tanya, macam mana rupanya bentuk anu selepas disuntik dengan jarum tak? Adakah ia mengecil? Atau kepala cendawan (sumber: Ah Fatt) itu makin membesar? Warnanya pula? Waktu aku sunat dulu takda pulak aku sebok sebok nak tengok, rugi pulak rasanya sekarang tak cukup ilmu...

Macam mana lah budak tu terlepas sampai boleh tengok anu kawan dia sendiri. Manalah tak kecut perut. Kawan dia tentu malu malu ayam, anu nya diperlihatkan. Wink winks~


“Kerana terlalu takut, dia juga terbaca doa untuk makan”

Ini lagi serious. Budak ni dah ke arah kesesatan di dunia ni. Tapi kalau nak ikutkan aku pun tak tahu doa untuk berkhatan. Ada ke?



Esok aku nak share lah pengalaman manis aku sunat dulu2. Letak dua tiga gamba lucah orait jugak kan.

Ada sesiapa boleh jawab soalan2 aku tu? please... curiosity telah menguasai diri.

45 comments:

YobSumo said...

1st!

-alklaken- said...

aku hanya mampu menggeleng kepale....

♣ haNie ♣ said...

*terkedu xtau nk komen apa*

enuLwanie said...

"tak sakit, tapi geli"

yob penah rasa cmtu ke bila sunat?
hahahaha

Mr.Clive said...

hoho
stylo
aku time sunat lu xmo pikir banyak...get it done ASAP!hahahaha

p,s, mende lah nak 1st lam blog diri sendiri sumo...hahaha

Arief Arf said...

haha baca doa makan..
agaknye die nak makan kot ape yang dah terpotong tu..
hahaha

mana ade doa khatan setahu aku..
silap la ko tanye aku sal doa2 ni..
hahaha

iyllienaz said...

haha..mmg xdpt menjawab persoalan ko..soalan ni tahap paling susah utk pompuan nk jawab..

hans said...

hahahaha
ada aku bca ari nih budak lari balik umah kurung dalam bilik sampai 2 jam
tu lah
diorang percaya sangat cakap pakcik2 yg suka menyakat nih

adaNiff said...

huhu.. hehe.. hoho.. gelak je.

Fatt Chin Choy said...

hahaha
berita lawak ni

baca doa makan? nak makan anu ker?

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

yob ko dulu potong umuq bape???hahahah
betul ke dah potong nie????

izzahfarhana said...

diam.tak tahu.duk diam jek T_____T

Khairi said...

ada ke first comment entry sendiri hhahaha. adoi la

aku dulu thn empat sunat aku lari.

darjah enam baru tok mudim berjaya potong aku hehe.

anak tok mudim plak lawa serius shit!

ceritanya, adik aku sunat tgk tuuutt dia kena potong terus muntah.

aku ke dapur mintak air. perkghh, sekali anakdara2 tok mudim seme duk dapur kasi aku air sambil jeling manja ingat aku yg nak sunat caitt.

abe long said...

hhaaha.....
tuh seb bek bkn cara tradisional..
nmpak pisau bekilat...btg pisang
jhahahahaha

Noorlaila Mohamed Nor said...

kau buat majlis besaq ke masa bersunat dulu?
siap bergambar sakan bagai
haha

Koyuki said...

eh gua mau komen 1st lu da potong jalan
gua rasa baca doa ditimpa bala orait apa..
haha

siggplus said...

kau tak pernah sunat lg ke?aku mcm yakin je tu gamba kau..heh

hanaahmad said...

dah potong ke blom??

hahahhaa~..

*erk...betul ke pe aku tulis neyh...*

i'msosupernotcool said...

dia belum bersedia ke alam keremajaan la tuh..
x smpai seru..
haha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

errkk...errkk...
tak tahu nak komen aper dah nih

kekkeke....

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~
letak sikit gambar~
adik2 aku lelaki, 4 org, tak pernah pula aku tengok~
hahaha~

=p

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

eeeiiii~~ malu2
hahaha~~
sunat pon takot ke?
ko dulu takot tak?

dhia nor hashim shah said...

ko nk ltk gamba ko mase sunat dulu?
sempat ea ko amik gamba mase nk sunat..
aku tunggu gamba tu haha

aifaa said...

hahaha,kesian budak tu.
teringat pulak iklan "POTONG! POTONG!"

green said...

nape curious..bukanke org lelaki mmg lebih memahami..
huhu

cik zatil said...

uish..macam-macam..

ada lagi org gelabah dari aku!

*memetik kate2 yob yg cakap aku gelabah*

hehehe..eh sape 1st bg komen tuh??

atyn said...

peh . hampeh la kau neh .
bhahah ;D

penaberkala said...

ape cer khatam xde privacy
kan dh ada budak2 cuak,hak3

.syahirah aziz. said...

aku tgk adik aku sunat, x dek ape ape perubahan pon?

*jgn ingat aku gatal ek, adikku rela hati bg aku tgk. yg recorded punye, bkn live. :)

YobSumo said...

YobSumo: Tahniah untuk diri sendiri!


-alklaken-: angguk2 geleng2!


hanie: minum air sirap limau!


enulwanie: huish, memahami nampak!


Mr Clive: same goes to me!


Arief Arf: kalau kau tak pakar lagilah aku...


iyllienaz: anda mahu pilihan jawapan? bulatkan jawapan yg betul.

YobSumo said...

hans: pakcik tunkang sunat tu pun satu hal. haish!


adaniff: gelak sambil gelek lah, baru meriah!


Ah Fatt: mungkin. Masak Lomok Cili Api pon sodap wok!


Fird: mestilah dah wei! darjah 5.


izzahfarhana: dah silangkan tangan? baru nampak lebih inesen.


Khairi: kira kau tergolong dalam golongan budak2 dalam paper tu lah kan. bagus ni kalau dijadikan entri. hahahaha. make it into one story lah!


abe long: huh tradisional mahu pengsan tu abe!

YobSumo said...

Noorlaila: bukan waktu sunat tapi after sunat. nak tgk? tungguuuuuuuuuu...


Koyuki: gua mmg feveret potong potong ni. Eh betol jugak idea lu tu.


siggplus: gamba exclusive aku nnt la. ko kena bersabar, gamba2 bogel ni kena tapis. macam lah ko tak biasa. hahahaha!


hanaahmad: sudah dong! nak bukti?


i'msosupernotcool: haha mungkin juga.


yanie: takpa, yang penting, DANGDUT~


LordZara: hehe tak sabar ya? wait haaa....

YobSumo said...

ayudeadwish: alah, small matter lah! paadahal... haha


dhia: haha lepas sunat lah...


aifaa: dah potong belom? kihkihkih...


green: saya jenis inesen, tak suka jaga anu org lain.


cikzatil: I mmg selalu gelabah. Saje komen camtu nak cari gang gelabah. hahahhaha.


atyn: isu best ni, kau tak tertarik?


penaberkala: tulah pasal tak patut betul.


syahirahaziz: nampaknya kau wanita paling advance di sini. hahahahha!

Wanie-san said...

emmm
*wat2 xbce ebtry ko*

sI tEDI said...

ye lah.. paper lain lak tunjuk.. nurse pompuan jd pembantu..
sebabik budak lom akil baligh!

anwaruddin said...

rabak bai, rugi lu tak tengok,

Lizz said...

alahai, teringat mase anak sdare aku gi sunat. menangis2.wakakaka! lawak woo

Liyana said...

ha..jangan letak gambar nth pape ye..nanti kang, i malu nak komen

hans said...

nasib dulu aku tak wat keje bodoh lari
hahaha

si sengal mungkin said...

XSUNAT XLEH EK???HAHA

YobSumo said...

Wanie_san: ok ok aku buat2 tak nampak komen ni. tak nampak pun?!


si Tedi: waktu aku pun nurse tu usha je anu aku! hahahahaha.


anwaruddin: lu jgn cerita lebat boleh?! lu igt wa tak pernah sunat ke nak tipu wa hidup2. hahahaha.


lizz: oh kesian. mungkin kau kena bagi sokongan moral berlebih lebihan sikit.


Liyana: hahahaha. U malu nak komen? boleh pulak ada kes kes terpencil mcmni :p


hans: NASIB BAIK....


si sengal mungkin: boleh tapi kena tinggal Zimbabwe!

iniCIK yASmin said...

wah..yob mse ko sunat ko lari x..hahha
wat ar topik umo ideal lelaki utk sunat..hahahah

ur nuff tdolah//

chokio_nia said...

haha..part bace doa mkn tu taleh blah..haha

hurmm..aku pena nyorok dlm toilet sbb takot jarum..huuu

nadirah_nor said...

yob gambar uh wajib letak aw!!!

DaHLia said...

xjumpa chatbox...huhuh


2scoop eskrem erk