Sunday, November 8, 2009

Makan Kek, Tiup Lilin!

Hari Jumaat haritu ada surprise party sepupu aku.
"surprise" pada mulut saja tapi bukan pada perbuatan.

Kalau ikutkan family sepupu aku ni adalah sedara yang paling rapat dengan family aku kot.
Tahun ni Ayah dan Emak sepupu, yang aku panggil Mak Yang dengan Pak Yang pergi Haji, jadi kakak, abang ipar dia lah celebrate. Kami se-family pula VVIP. haha.

kenapa "Yang"? jgn tanya aku. Cik Puan Besar ada 10 adik beradik so banyak lah panggilan terkeluar.
Yang mungkin Sayang? ataupun ada makna lain untuk orang Perak?


pic Maksu kepada kanak kanak ribena di bawah sedang potong kek tak dapat disiarkan.

ini safia. nasib baik dah besar sikit, buleh jaga assistant aku ambikkan sudu.



yang ini adik Safia, Fellissa dia ni depan orang pura pura baik.
 
 

dan ini sepupu mereka yang paling lasak, Alia
 


ada lagi sorang sepupu mereka, Damia tak dapat datang.
Damia baru pandai jalan, tapi kalau dia belasah orang, dia yang terbaik.
 

semua gamba gamba blur adalah disengajakan (>_<)
mereka tak buleh duduk diam dan terima arahan. apa yang mampu aku buat.
itupun aku terpaksa berdepan dengak aksi rampas merampas camera dengan Alia.

aku kalau boleh taknak miss jumpa mereka berempat sepupu ni selagi boleh.
dari bad mood boleh jadi good mood. setuju?


Happy Birthday Maksu Linda yang ke _____
dia single lagi, available tak pasti, comel bila dia berbahasa Jepun.
kalau korang budak engineering atau belajar Bahasa Jepun kat UiTM, mungkin boleh ketemu sama dia.


juga Happy Birthday kepada Mursyid, sepupu ku yang jauh di Timur Tengah.


12 comments:

Noorlaila Mohamed Nor said...

aksi rampas merampas tu memang sentiasa kena ada kan
kalau kau ikat dorang mungkin boleh duduk diam

mier@merr said...

haha,..... konpem pas melayan dak 4 org ni malam tido x sdar diri pe dah.... nmpk cam lasak je sume...

Arief Arf said...

haha..
memang susah kan nak amek gamba budak2 ni.
tak reti nak duk diam!
hahaha

btw, i linked ur new url already.
=P

Solehah said...

happy besday gak kat semua org yg disebutkan dlm entry ni..hehe..tlg wish yeh..ckp solehah..

syaf said...

appy besday kat mak cik kaw

arque said...

ade satu gambar sepupu kau nampak spender dowh.seksi.ahhaha. ;P

ijau said...

comel!!

bawak diorg pg bukit gambang..
mesti diorg suka!!

BuLaN iTu aKu said...

heheheh.. gmbar blur tu biasala budak2.. hehehehhehhe

YobSumO said...

Noorlaila: ha belum lagi aksi tangkap satu gambar dah tekedek kedek lari nak mintak view gambar tu balik.


mier@merr: hehe mmg lasak sangat. nasib baik Safia tu dah besar sikit.


Arief: sampai bulu ketiak gugur lah. hahahahha.


Solehah: ok no problem!

YobSumO said...

syaf: sah tak baca betul2. dia bukan Makcik aku la, dia sepupu aku.


arque: snow white ok! itu aku kot yg present. hahahahha.


ijau: uishh jauhnya. kenapa tak suruh bawak gi Disneyland Hong Kong je? :p


BulanItuAku: tahu takpa

Jard The Great said...

salam.. ingatkan da buat entri pasal new Moon.. ehehe

nadirah_nor said...

happy besday 2 u!!
happy besday 2 u!!
happy besday 2 mak yang!!
happy besday 2 u!!

*sumpah pitching x lari wktu aku nyanyi..*