Sunday, September 20, 2009

Collection itu berkurang. aku tetap kembung.

ha-ha seperti setiap tahun, aku masih mengharapkn duit raya dr insan2 yg tersayang. aku belom cukup 20 lagi ape, dah la study, tak keje lagi, mmg layak lah dpt duit2 raya lebih lebih lagi yang-nilainya-sangat-besar!

tp tahun ni, walaupn collection tak seberapa mana, aku dah tak kisah sgt dah. kalo time kechik2 time raya pertama, selagi tak cukup RM200 dah balik umah mmg aku akan muncung. itu dulu. waktu otak tak digunakan dgn baik.

ciri-ciri kriteria rumah untuk dikunjungi raya pertama:
  • haruslah senior citizens of Malaysia
  • sedara mara bossumo atau cik puan besar SAHAJA no member2, prime minister, ct nurhaliza.
  • duduk skitar KL-Putrajaya-Selangor
dari pergi rumah Opah yg ckp Peraknye-pekat-gila-belum-tentu-korang-atau-aku-paham, ke rumah neneksedara-masak-sedap-sangat-tak-terkata sehinggalah makcik-asik-speaking-London-tak-berapa-1Malaysia.



letih. tp kenyang. terasa hilang dosa sikit pn ada. dan terasa jadi kaya sekelip mata :p








my final semester exam is just around the corner. to be exact, this upcoming Monday. most probably this is the last entry for this month. thanks for reading my blog all this while and please pray for my success yeah! really need that. i'm damn serious.

2 comments:

Akmar Anuar said...

hahaa..comel entry ni weh..gamba2 dia lagi lah..ayah ko sporting leh amek gamba camtuh ;)

haaaaaaa.....final exam...omg..omg...all the best utk kte sume dak2 msu....GAMBATE!!!

afrataidinbandaran said...

makcik-asik-speaking-London-tak-berapa-1Malaysia. <-- part nih xle handle....hahaha

btw. good luck in ur exam...huhuh