Monday, August 31, 2009

terasa bahang. terangkat bulu hidung.

mcm mana semua? preparation raya dah tahap ke berapa?




sebagai blogger aku ade peringatan,

kadang-kadang elok kita jgn buat apa yg kita tak boleh buat.

knapa perlu buat benda yg sama setiap tahun tp tak pernah menjadi?




..... terdengar kakak ngan ira menjerit jerit teruja buat kuih.

..... mereka kata nak buat cookies lg thn ni.

..... aku diam. tak jengah langsung dapur. tak hadap langsung mahu tolong. buat2 byk assignment.










sbb aku tahu ini akan terjadi...

korang jgn igt double choc cookies. ini dah hangus hangit Kukis

tahun dpn sila pilih buat kukis lg. org suruh buat konflek taknak.
2 hari tak hilang bau tengik dlm rumah.


p/s: aku igtkn sambil drg merenyeh cookies tu dgr aku nyanyi bellaluna kuat kuat bleh success la. ini tidak haish. habis sore :p

9 comments:

Yern Ain said...

hahaha.. hangit paling kritikal tu.

Akmar Anuar said...

hahahaha..ko nih...haha..gaya ko cte ni mmg aku dpt bayangkan sebijik je cane keadaan TERUJA akak-adik kau nak wat kuih raye tapi last2 keluar bau hangit..hahaha..

aku takkan lupekan entry nih...comel sangat! xD

oh ye, entry pasal ayah ko ngigau tu pon mmg klaka habisss..aku gelak2 je bace =p

Nama.saya.Mel said...

ahahaha.... btol2... suro diorang wat konflek je. tak pon kek batik biskut meri (susunan biskut meri dicurah dengan kuah coklat, then biar beku utk jedi 'kek'). senang. aku yg buta kuali ni pun reti buat. haha

eh, tak pun bleh wat trend, tak buat kukis. buat salad. sihat sket.

YobSumO said...

yern ain: ade ICU kukis tak? haha.

akmar: mmg mereka teruja thp gampang. itu yg tak bleh blah. hasil pn tak bleh blah. haha.

mel: ececeh skrg main salad je ek kamu. kek biskut meri gua pn reti. terbaik punya! nnt nak rse dtg umah.

syidadida said...

kuangajaq ko! yg akak wat kukis dah sampai cam tahap fames ames last year ko tanak gitao lak! mengong! tayah buka puasa pizza arineh!

░♥si lampu neon♥░ said...

kenangan indah di hari romadon hahahaha =) weh atleast dorang berusaha buat tau~~ huhu

aaina said...

hahaha..special hangit cookies.mesti laku di pasaran!:P

tp betot gak si lampu neon ckp.
atleast ada usaha.penting tu.. ^^

irarwww said...

bongok laa kau mok!
excited ko kata?
biase je wt kueh raya.
sdp, ko gak mlantak plg bnyk.

wt2 bz wt assignment konon.
ckp je laa pemls.
mkn reti, tulon ta reti.

jgn hrp ahhh nak mkn lg pe ktorg buat.
BOLEH BLAH!

p.s: ko wt kek batik pon mcm ape jeee. org gak yg jdkan kek batik tu elok.
andd ur ice cream, ntah rse mcm ape jeee. bangla jual lg sdp ;;)

YobSumO said...

syidadida: fames amos? jenama biskut jowar ya?

lampu neon: yeah2... berusaha...

aaina: lengloi, sold out alredi. wanna some? i ask them baked for u.

irawww: wei kek batik sape pny recipe? stakat tlg msk bekas ape kes? woi2 ape cte aiskrim2 hangit kat sini. haish!