Wednesday, August 26, 2009

nasi kerabu. laksam. teman tak berapa mesra.

moment aku tulis ni. lg brapa minit nak buka puasa.

sgt tak kool.

aku kat ruang tamu sengsorang. 1 bdk rumah dlm bilik pencilkn diri.

roommate buka dgn gf

2 makhluk ade klas smp kul 7. tak buka kat rumah.

makluk lain. lost in action. lantak depa la. padahal...

aku dpt rumuskn kt sini,
faktor kadaan + byk cornflek peribadi 1 sama lain
+ perasan handsome = rumah yg tak unite

rumah tak unite = sgt tak KOOL

aku baik ngan suma. aku tak tahu pepasal lah mereka ni gaduh2. tak phm aden.

takda lah salah jumpa gf, pg klas sume. aku je rasa tak kool :p

nasib baik aku buka pose kt shah alam ni 3 kali seminggu je. Putrajaya lg masyuk.


tetiba aku rindu plak ngan power rangers matrix (lihat gambarajah di bwh). sgt unite. especially waktu buka pose. siap ada jadual basuh pinggan. ini baru COOL gila tut tut.


tolong jgn pedulikn kegemukan aku thp gampang sewaktu itu. aku tensi, mkn byk. alasan.

haha. saat aku nak publish, nasib baik ketua rumah aku balik. ade member!



aku sedih. aku nak mkn ngan famili. member matrix pn boleh. mne krg?

8 comments:

paiseh said...

rilek laa woi..
itu pun mau konflik jiwa. hahaha..!

Yern Ain said...

sentimental lak....

apik said...

syahir.. sabtu ahad ni ko ada kat rumah x? jom lepak..

YobSumO said...

paiseh: lu pun konflek gak kn puasa pertama.

yern ain: haha kadang2 tuka mood skit.

apik: on2. nnt aku sms takut aku buka pose umah sedara.

░♥si lampu neon♥░ said...

wah mcm artis la power rangers matrix tu heheheh

Nama.saya.Mel said...

pesal ko buka 3X seminggu je kat Shah Alam? klas ko 3 ari je ke?

YobSumO said...

lampu neon: haha. kami cuba jd artis tp kostum power rangers tak muat. nampak pusat kami ke dalam. haha!

mel: senin lab je, dah hbs da. so balik s.a selasa. jumat after solat balik rumah. 3 kali je la buka sana.

Nama.saya.Mel said...

gile ar ko yob! leh kite date slalu! HAHAHA