Friday, June 5, 2009

terima kasih kepada pemberi2 award!

sesungguhnya aku sangat menghargai award2 yg diberikan blogger2 skalian tp minta maaf sbb lambat pampangkan di sini...

ok yang first,

Copy badge “2009 Cute’s 3logPger Award” untuk diletakkan di blog anda



Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
award ni diberi oleh nanae xiaojiae
erm, nanae ni knal as blogger... ooo kita kawan kat myspace jugak kn... hehe...


Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

erm tentang aku, ape ek, ssh gak soklan ni?
- berat die 80kg, korang jgn t'tipu dgn picto aku
- bapak die kate die anak sumo, so bapak die lah ahli sumo kan?
- arwah atok die yg start panggil die yob sbb mak die org perak
(reason yg x kukuh lgsg)
- die x pnah pg luar negara melencong2, melencong2 stakat singapore (tu pn sbb ade family)
- die suka makan udang goreng tepong tp mak die x pnah masakkn
- mak die suke masak ikan bilis belada, die suke sgt2, thanks mama!
- die suke bersih tp bilik die selerak
- die x suke kongsi sudu, kongsi air harap maklum
- die suke kawan2 die, tp ade yg salah anggap, cit btol!
- die dah dpt duit MARA so buat masa ni die kaya, nak minta belanja?


penerima award seterusnye....
ok aku pilih 4 je,

sol
syahira iyoya
mein melon
apik

ok yang second,

aku x tau la samada dua2 award ni untuk aku ke x, tp memandangkan die dlm entri yg same so aku assume dua2 lah...

thanks to sol xiansheng


1. Letakkan logo award ini di blog anda.

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini


blog2 yang terpilih adalah:-
ok aku x ikut syarat, pilih 6 je ok...

aainachentak
afra taidin
nanaezain
yern ain
melly
phikool thong

anugerahkan award nih dekat orang yang mesra dan berinspirasi

14 comments:

mein melon said...

wah.. terharunye~ hehe..

YobSumO said...

haha... mein apsal mcm lost cont sgt ni, hang tau x pasal sabtu ni? ade dpt msg aku?

Akmar Anuar said...

akmar dalam course pharmacy (degree)...kamu pulak??

YobSumO said...

oh kalau ambik pharmacy haritu kita classmate la hehehhe :p

syahir food technology, degree gak...

akmar dari dip, stpm, matrix? sem?

sol said...

xiansheng tu ape ek?

YobSumO said...

xiansheng tu MR... MR SOL

apik said...

"makasih pak.." versi indon.. hiks..

YobSumO said...

sama2 ya pak apik

nanae said...

thankkksss aite (:

sol said...

mr? gua mr. woh! mr. mr sol! mr sol! cayalah. skang aku perlu ade kot dan tie. dan ada jambang misai tebal dan bulu hidung terkeluar. utk cukup syarat. ngahaha

YobSumO said...

nanae: u're welcome...

sol: wei! sorry sgt2, td aku jumpa mel kat sushi king bru aku tau kau wanita... mati2 aku igt kau lelaki... ptt la aku bce care ko tulis kadang2 kelakian ko bleh diragui... sorry wei!

sol said...

cis! wah3 ngumpat pasal aku!!! mana boleh!

shhh, aku lelaki. tak kire. demyu. wuuuu :(

nak jugak. nak jugak! ahahahah

aaina.dahlia said...

thnx inchek yObsumo!!
aku x perasan ada award ini utk aku!
thnx again!!:P

YobSumO said...

u're welcome