Wednesday, June 24, 2009

lady ga ga ga gap

dulu time aku sekolah, ade lah sorang mamat cina seblah aku ni, die selalu gagap bila nak jawab soklan walaupun mmg die pandai dan tau jawapan soklan tu...

satu hari cikgu sejarah aku yg sgt garang plus scary gila tanya lah kat die,

siapakah yang telah dibunuh oleh Dato Maharaja Lela pada 2 November 1875?

mamat cina ini spt biasa, dtgla penyakit gagap die
itu... itu... itu... itu...

aku cuit die, birch la bodo

aku tak tau lah die kna sampok ngan hantu mane time tu sbb kena cuit ngan aku, die bleh jwb

ITU BITCH dgn kuat dan penuh keyakinan...

semua terdiam, cikgu tu tenung kat die dgn pandangan paling kejam

sambil pijak pijak kaki aku, dia cover balik "i mean, JWW Birch"

haha padan muka! ape yg jd lpstu, korang tak pyh tahu :p




lady gaga takda kena mengena sbb die punya muka, muka poker, aku tak kawan

6 comments:

Akmar Anuar said...

hahaaha..jht ko..
slamat die ckp bitch..
kalo ckp fuc*, haaa...kene jumpe cikgu disiplin dak tuh..

Nama.saya.Mel said...

haha... skang die gagap lg x? die ensem x? aku suke teruna2 yg comel2 camni. hahahahaha

maafkan kegatalan aku.lol

phikool thong said...

dergh..ak rse mamat gagap cmel duh..haha
itu bitch!
apkah trjdi sme itu bdk? haha..tak bley byg..

YobSumO said...

Akmar: hehe stakat ni kami record bersih sbb tak pernah rebel kat sekolah...

Mel: die tak pernah gagap, penyakit ga ga die dtg time jwb soklan je... oh die good looking...

phikool: kamu pasti gagap tu comel? hehe... itu budak hidup selamat sampai skarang -_-"

sol said...

mel punya statement geli. sangat. hahahaha

PakciQue said...

Penyakit gemuruh bila menjawab soalan ada hampir pada semua orang. Tapi, penyakit gagap bagi orang yang tidak gagap tapi gagap bila menjawab soalan. Ni kira pertama kali aku dengar.