Saturday, May 2, 2009

GHOST

dah lame betul aku tak update blog ini, aku fikir short sem ini banyak masa unt relax, tp sebaliknya yg jadi... aku sgt rush blajar mandarin yg jumaat haritu 90% jwpn quiz aku tiru member... aku belajar malaysian studies yg mmg aku tak minat... sejarah aku 4B SPM, subjek plg trok!

oh kembalikan subjek2 science yg aku bleh tackle!

semalam TOMOK menang 1 millions dowh! x ke hebat tu... jutawan segera...
pastinya die kena berterima kasih dgn keluarga aku sbb buat pertama kalinya dalam hidup aku, mereka mengundi dgn scr serius unt reality show...

hayunan mic stand itu sgt cool!
credit to salehsley, aku curi dr blog die...


ade ape dgn TOMOK? suara dia power?
tak...

handsome?
tak brape...

so, ape yang menarik?
TOMOK dah berubah.... itu yg menarik pada aku... aku mengutuk die pada awal competiton hari itu tp tidak di penghujung... tahniah TOMOK kerana itu...

ok... tajuk entri ini adalah GHOST so mmg xde kaitan dgn Shah Indrawan atau short sem aku...

korang dgr x lagu yg aku letak kat blog ni, MASIH JUA by Chelsia Ng and Douglas Lim... ini adalah opening montage unt Ghost series Season 2... bersiaran hari ahad, jam 10.30pm di 8tv... kalo anda tanya saya, cerita die mmg bagus... tgk saja pada shot2 die... mmg cantik...

Season 1 juga saya tonton tp ulangannya di ntv7 haritu...



lebih menarik lagi ade
  • best student MSU berlakon di dalam cerita ini,
  • dan juga teman kakak aku yg aku kenali, bergembira di birthday partinya time sekolah dahulu...-kakak suke angkut aku time kecik2-

6 comments:

sol said...

waaaaaaaaah! igt some lame citer. rupenye citer ni. citer ni ok laaa. not too bad. kenot lawan citer KAMI la kalau siri melayu. my opinion :D

YobSumO said...

actually i do not have any favorite Malay series...

but i only watched:
KAMI
Kekasihku Seru
Ghost

yg lain x ikut sgt tp tgk kadang2...

so those who are in the industry, keep producing malay series that posses great quality and can be proud of!

barulah bleh support btol2!

Y E R N ain said...

da agak Shah Indrawan akn menang!
start dy nyanyi lala kerjalan MUH tu.

the hottest season yet!

;p

PakciQue said...

Selain Ghost, dulu 8TV ada keluarkan drama GODA. Juga sebuah drama yang menarik. Agaknya drama yang baik mesti bermula dengan huruf G..lepas ni akan ada drama GULI atau GONDOL pulak.

ULASAN GHOST

sol said...

anda ade taste. hahahaha.

go go melayu! buat citer bes!!! cite yasmin ahmad buat citer sepet tu ke? erm..die buat citer yg mantap gak. suke2 :D

Syazwan Nizam said...

yeay.. minat ghost gak... x pnah miss..... lawak n best.. citer melayu pling best..